søndag den 10. marts 2013

Hjemmelavede flødeboller

Her er så min udgave af summerbird flødeboller, vi kan jo istedet for kalde dem Barresi flødeboller.
Der er nogle med marcipanbund og nogle med vaffelbund, med mørk og hvid chokolade, pyntet med frysetørrede hindbær, engelsk lakridspulver, kokos og små sukkerhjertet.





tirsdag den 26. februar 2013

Cupcakes

Mine søde kolleger skulle forkæles lidt, her har jeg lavet chokoladecupcakes med henholdsvis nutellafrosting og salmiaklakridsdrys og cream cheese frosting med hindbærekstrakt.



lørdag den 16. februar 2013

Babsekage til Morten

Morten bliver 30 og hans kæreste syntes han skulle have en sjov kage, jeg fik frit slag og da Morten er i militæret kunne den jo ligesom ikke være anderledes en denne.
Tillykke med fødselsdagen Morten.



Dåbskage til Clara

Lille Clara skal døbes i morgen og hendes forældre ville gerne have en fin dåbskage og selvfølgelig i lyserød. Tillykke med navnet Clara.





onsdag den 19. december 2012

Hestekage

Min største niece fylder 13 år i dag og hun skulle selvfølgelig også have en kage, her blev det med hendes elskede heste Vindfaxa og Oskar som hun venter på kommer hjem til hende fra Jylland. Stort tillykke smukke Julie.





søndag den 16. december 2012

Prinsessekage

Min søde lille niece Nicoline er blevet 4 år d. 12. Dec. Og da alt i øjeblikket handler om prinsesser og glimmer, kunne kagen jo ikke være andet end denne.



søndag den 9. december 2012

Endnu en tandlægekage

Betina skal bruge denne kage til kollegaerne i morgen på klinikken, da hun har sluttet hendes eksamen med et flot 12 tal. Tillykke med det.



Dåbskage

Viktor skal døbes i dag og hans bedsteforældre havde bestilt denne kage til ham. Tillykke til Viktor og hans forældre.





fredag den 30. november 2012

Pippi kage

Vega bliver 3 år og hendes mor og far vil overraske med denne kage, behøver jeg sige at Vega er vild med Pippi.Stort tillykke til Vega







mandag den 19. november 2012

Cupcakes med frost og kulde

Nu er vinteren over os med frost og kulde, derfor fik jeg lyst til at lave disse cupcakes. Det bliver endnu engang mine søde kolleger der får lov at smage.



lørdag den 17. november 2012

Gulerodskage

Min mor og far skal holde fødselsdag i dag og jeg har lavet denne kage til dem i min Heart tasty fill form, hvor der er et hjerte af mousse inden i kagen når den skæres. Dette er en gulerodskage med mandler og chokolade, hjertet indeni er hindbærmousse og overtrukket med 70% chokolade.
Stort tillykke mor og far.





lørdag den 10. november 2012

Vanillekiks i flere faconer

Jeg fik så endelig prøvet nogen af de udstikkere jeg havde købt for længe siden, her er resultatet

søndag den 28. oktober 2012

Halloween

Fik lige lavet en prøve med min skeletudstikker, skal nemlig lave 75 af slagsen til disco-Halloween fest i 3.kl på fredag

Nyt bagegrej

Så fik jeg endelig prøvet mine nye bogstavprægere, her vanillekiks med forskellig skrift og udformning.

søndag den 21. oktober 2012

Kransekage til min kæreste

Michael har fødselsdag og det har han jo og det er i dag..........tra lala , eller det var faktisk d. 13 oktober, men han skal fejres af familien i dag, og jeg ville overraske ham med denne kransekage, det ved jeg nemlig han eeeelsker.

tirsdag den 11. september 2012

Banancupcakes

Bagt til tirsdagsteammøde på mit arbejde, banancupckes med mørk chokolade og nutellafrosting

lørdag den 8. september 2012

Popcakes

Jeg havde lidt kagerester fra en lagkagebund og lavede derfor disse popcakes, små sjove fantasidyr med blåbærtud og minimarshmallow øjne, nogle med krymmel af henholdsvis pulveriseret oreos, hindbærkrymmel og lakridskrymmel

onsdag den 5. september 2012

Stepkage

Kagen til steppigerne, de ønskede en kage med stepsko og hatten som de havde på til opvisningen.kagen indeholder lyse lagkagebunde med et lag citroncreme og et lag kæmpeskildpadde mousse

lørdag den 1. september 2012

Golfkage

Ole blev 60 år og skulle have et golfophold i gave, derfor havde familien bestilt denne kage. Det er en chokoladekage med hindbærmousse. Tillykke til Ole

fredag den 10. august 2012

Dragekage

Min lille nevø Lucas har lige haft fødselsdag og han skulle holde discofest for klassen, han syntes de skulle have en dragekage, det blev så til denne sure drage der vogter over dragegrotten.